kedd, április 27, 2010

A centi

Sanyi ma megint nagyon poénos volt reggel :D

Nyakamba maradt reggel a varrócentim és így mentem le a tejért ...

Tök komoly fejjel közölte , hogy -Nem mérem le !

gondolkoztam , hogy arra a pogácsára gondolt amit éppen bekapott miközeben nyitotta ki a kocsi hátulját ,vagy hozott kecskehúst és azt nem akarja lemérni vagy megint nem volt ideje kiporciózni a sajtokat ...ezzel úgy elméláztam vagy 3 percig mire rájöttem mit nem akar lemérni XDXDXD

aztán még kaptam egy plusz infót amit nem nagyon akartam volna megtudni ( mondjuk soha) hogy - Már csak azért se mérem ,mert nincs rajtam alsógatya.. XD ettől már kifeküdtem tényleg :)

Nah eeeez a mi tejesemberünk :D

2 megjegyzés:

anya írta...

Jópofa tejesember :))
Örülj neki, legalább jól kezdődött a napod!

Rose Woods írta...

hi-hi-hi