péntek, november 26, 2010

Fibernet über shit ,ez egy Fibernet bojkott!!!

Ez a bejegyzés tulajdonképpen egy disztingvált el nem küldött levél a fent nevezett cég és annak behajtó csicskásának .
Gondolkoztam még más helyre (esetleg fogyasztóvédelemi felügyelethez) is elküldeni a levelet ,csak abban nem vagyok biztos ,hogy ilyenekkel is foglalkozik-e …
íme a levél :
Tárgy:
Fizetésképtelenség

Tisztelt behajtó cég!

Hándor Sédivel folytatott hosszas telefonbeszélgetések után abban állapodtunk meg, hogy levéllel fordulok önökhöz melyben vázolnám a helyzetemet.
Jelenleg főállású anyaként vagyok nyilvántartva , nincs keresetem .
A GYET + a Családipótlék 3 gyermek után nem teszi lehetővé ,hogy egy ilyen jogtalan követelést kielégítsek.
Annak idején 2007-ben pontosan ezért kerestem fel telefonon ,email-ben, faxon az érintett internetes céget , mert tudtam,hogy nem lesz rá keret.
Ezzel eleget téve a szerződésben a 22.pontnak azzal a különbséggel ,hogy ott határozatlan idejű szerződésről van szó , nekem pedig csak 1 éves hűségnyilatkozat szerepel a szerződésemben ,ami 2007.09.27.-én lejárt és én azóta nem is vettem igénybe a szolgáltatást.
Én nem kértem hosszabítást ,nem írtam alá újabb szerződést ,sőt az ellenkezőjét próbáltam nem egyféleképpen jelezni!
Fibernetes ügyfélszolgálaton mondták mi a módja a lemondásnak .. megtettem … aztán mégegyszer … aztán harmadszor ,mikor is a hölgy mondta ,hogy igen látja a gépben ,hogy regisztrálták a lemondási kérelmemet a telefonost és a faxost is.
Akkor itt ki szegett szerződést?
Sédi említette az ajánlott levélként postai úton való lemondást , ami a szerződés szerint nem előírás, és mivel a cég nem ezt javasolta ezért nem is léptem meg …
A szerződésben van egy olyan pont is ,szám szerint a 23., ha nem fizetek akkor kijönnek és kikapcsolják…
Nem fizettem és senki nem jött ki kikapcsolni …
Ezért ezúton kérem önöket, hogy oldjuk meg végre az évek óta húzódó ügyemet! Én már személy szerint nem tudok több módon intézkedni, hogy végre megszabaduljak a Fibernet cégtől és minden hozzájuk kapcsolódó problémámtól. Az összeget nem áll módomban kifizetni a fent részletezett okok miatt. Üdvözlettel: Egy mélységesen elégedettlen ügyfél, aki szeretne VOLT ügyfél lenni!!!

Röviden ennyi a történet … ( A film cselekménye nem kitalált történeten alapul. A filmben megjelenő szereplők se kitalált személyek, valóságos személyekkel való mindennemű hasonlóságuk pusztán a direkt műve.
Gyertek és utáljuk együtt a fibernet-et itt is!!!!

Nincsenek megjegyzések: