péntek, augusztus 28, 2009

HCHBF csúcs

A nyár méltó befejezése volt számomra ez a hely.
Jövőre már szombattól fogok menni nem csak hétfőn :P
Jó persze ,most Korfu közbeszólt , de 2010 nyarán ügyelek erre ,hogy ne fedjék le egymást a nyaralási idők ( mondjuk azzal ,hogy nem én megyek szingli szabira :D )
A fenti linknél levő képek magukért beszélnek ,azt hiszem...
A hely csodálatos ...az apartmanba olyan cuccok vannak, ami itthon se :P
Nah jó mosogatógép és mosógép nem volt ,ami amúgy jól jött volna ,de azért kibírtam :)
Sajnos a fényképezőgépet nem sikerült megjavítani ,ezért nem tudok betekintést adni a privát életkénkbe füreden .
Mindenki élvezte az ottlétet , még anyuék is ... szerintem már ,akkor azt tervezték ,hogy jövőre ők mennek... asszem ezt bebukták :P
Amíg nem voltam a családdal ,addig ők voltak már strandon , kisvasúttal körbejártak, sétáltak mindenfelé.
Mikor anyuékkal közeledtünk a szállás felé már jöttek is ki elénk a főútra... naaagy naaagy örömködés volt :)
Elsőszülöttöm mutatta az utat ,kezelte a liftet, mutatta ,hogy nyílik a kártyával az ajtó ... húúú nagyon élvezte az idegenvezető szerepét :)
a recepciós csaj meg mosolygott a bemutató hallatán ...
Mikor beléptem ideiglenes otthonunk ajtaján nagy megnyugvás ült rám ... igen ... ez AZ a hely ...
(emlékeim voltak még a club Murau-i apartmanjáról , de ez még rávert egy kört :) mondjuk annyi ,hogy ott kád volt )
Körbenéztem és nagyjából minden a helyén volt , apacuka ügyesen vette az akadályokat :P
neki kellett bepakolnia a skacok cuccait , konyhai cuccokat, ami nem is kellett volna ,kajákat ... levezetni odáig ,felcuccolni egyedül , belakni a lakást, ellátni a gyerekeket.... nah szóval büszke voltam rá nagyon :)
/persze mire ezt a beszámolót írom ,már nem annyira dicsérném agyon :P / de akkor jó volt
szal hétfőn megérkeztünk dél vagy 1 körül ...én is kipakoltam a bőröndöt aztán ettünk , kicsik mentek lefeküdni, apa ment a kötelező előadásra , Krisz meg anyuékkal a medencébe .
Ébredés után elmentünk a Görög faluba ,ami már nem görög és nem kék-fehér , de jó kis hely .
Itt volt jégkrém evés ,aztán meg homokozás ... jól elment az idő... szóval anyuék innen indultak haza mi pedig maradtunk és bámultam a gyerekeimet milyen jól elvannak az óriás homokozóba ,ami persze nem az volt , de nekik igen :)
Másnap felhívtam egy fórumos barátnőmet ,hogy itt vagyunk a közelbe és van-e kedvük meglátogatni ... és volt ;)
Nagyot sétáltunk a Tagore sétányon , a Szív kórháznál is, a szökőkútnál jól eláztak a gyerekek ... erre nem gondoltam és csak a lánynak volt váltó ruhája. Fiúk kaptak B.füredes pólókat és abba jöttek "haza"
Axe alsógatyába ,Krisz meg vizes gatyába :)
Az időnk nem volt a legszuperebb ,strandra is úgy mentünk ,hogy nem volt napsütés ellenben esett az eső ...
Mikor találkoztunk az ismerősökkel a "görög"faluba úgy nézett ki ,hogy bejátszik egy strand ezért rövid ,homokozás után elindultunk Csopakra... Hogy miért oda? - Mert ott feleannyi a strand belépő mint füreden és nincs annyival messzebb , hogy ne érje meg odamenni.
Klasz homokos part van a kicsiknek 'csodavárak' és egyebek készítésére , persze mosolyogva konstatáltuk ,hogy inkább az apukák építkeztek serényen a gyerek helyett :P
Már bőven elmúlt ebédidő és már erősen sasoltuk ,hol kéne ennünk ...volt egy étterem ami jónak tűnt az árait nézve , de én a rántott tonhalamtól nem voltam elalélva :S és az is dühített ,hogy nem volt hekk ,és mikor rákérdeztem a pincér lekicsinylően mondta ,hogy az csak a talponállókba van ...pffff.
Volt képe megkérdezni a végén ,hogy ízlett -e a kaja... én nem mondtam semmit :P
Ancsa próbálta bemagyarázni neki ,hogy ízlett, de a faszi valamiért nem hitte el mire Ancsa ezt mondta - Ízlett minden ,hát na ! :D:D:D:D
Ja és az etetőszék ragadt és kissé leharcolt volt, a tálcát lemosattam , de hát .... az ülőke részére meg inkább a napozó plédet tettem Alízka alá.
Kaja után visszamentünk füredre a szállásra ,körbejártuk nagyjából a terepet ... azért csak nagyjából ,mert a szolis,szaunás,jakuzzis wellness részlegbe nem mentünk ( ide mondjuk egész nyaralás alatt nem jutottunk le )
Pénteken is átmentünk Csopakra , este meg szokásos séta, játszótér , stb...
Szombaton meg tök későn ébredtünk ,ahhoz képest hogy hamar el kellett volna hagyni az apartmant :P
Még nyugiba meg is reggeliztünk , pakolásztunk, lecuccolás és irány a strand .
Nah utolsó napon szuper meleg lett és el is telt az idő kint a strandon , jó későn indultunk haza így volt vagy fél 11 mire hazaértünk, gyerekek jól bepunnyadtak ,aztán meg ébreszthettük őket.
felcuccolás kipakolás vizes cuccok be a szárítóba tattarattara innentől már nem olyan érdekes a beszámoló úgyhogy be is fejezem :P
Így nyaraltunk mi :)
köszi ,hogy itt voltál !!

Nincsenek megjegyzések: