csütörtök, október 01, 2009

Gáz van

Már nem vagyok annyira lelkes :(
Ami számomra szép és hasznosnak vélt megmozdulás volt a honlappal kapcsolatban , az az alapítványnak és egy másik ovónőnek (de leginkább az utóbbinak) égbekiáltó és károkat okozó bűn volt.
Ma volt szülői az oviban és döbbentem hallgattam mivé fajult el a dolog...
Óriási harc vár ránk ,amit végig kell csinálnunk... le kell győznünk a sárkányt!!
Az óvodában, ezt hívják Mihály időszaknak ,amit most kőkeményen meg kell élnünk!
Ezzel a bizonyos honlappal sajnos egy új támadási felületet biztosítottunk a Sárkánynak , akinek feltett szándéka , hogy kitúrja a Mi ovónőnket , ami abból áll, hogy ,mint egy elmebeteg mocskos szavakat fröcsög a gyerekek előtt kiabálva, a mi csoportunkra, de leginkább szegény tanítónkra (szándékosan írtam így, mert igen minket szülőket is tanít)
Ezzel rendkívül megnehezíti az óvodai létet...ezek után már nem is olyan furcsa, hogy a mi csoportunkban a gyerekek többsége beteg (hányás ,hasmenés ) szegényeknek nem veszi be a gyomra ,ezt az ordenáré viselkedést ,amit sajnos át kell élniük :(
Ma is este 10-re értem haza ,mert nagyon nehéz volt lezárni a témát ... amúgy a szülői 9-ig tartott ,ha jól emlékszem... most próbálom kiírni magamból ,de sztem ettől sokkal jobb nem lesz.
Őszintén szólva ez nem az az óvoda amiről eddig csodákat regéltem, nem tudom mit gondoljak és ez elkeserít...
Egyelőre megpróbálunk összehozni egy találkozót az értelmesebb alapító tagokkal és kuratóriummal ,hogy segítséget kérjünk ....(igyekszünk indulatok nélkül)
Per pillanat azt érzem ,hogy ez a sárkány annak ellenére ,hogy sérült , nagy falat lesz, túl mélyen beásta magát a fejesek közé , akik tisztában vannak vele ,hogy milyen mégis hagyják , hogy áskálódjon. Egy vén szipirtyó akire rá nem bíznám a gyerekemet 1 órára sem ,nemhogy fél napokra!!!
Nagyon szövevényes a történet és én csak egy aktuális részletet ragadtam ki , és persze elfogult is vagyok a saját nevelőnkkel , de az a nőszemély hihetetlen miket meg mer tenni ,mert nyeregben érzi magát.
Nah mi most ezen ötletelünk ,hogy dögleszthetjük ki alóla a lovat ...
még jelentekezem a folytatással...

2 megjegyzés:

madoemszi írta...

Mai megkeresésre nem vették fel a telefont,tehát nincs időpontunk :(

madoemszi írta...

Most kaptam a telefont ,hogy szerdán 6-kor az oviban szülői .... rögtön indítottam a körtelefont (mi vagyunk az elsők a listán)