szombat, október 10, 2009

Iskolai dolgos hétvége

Olyan izomlázam van ,hogy nem is írok sokat ,mert az is fáj :P
Fél 11-től voltunk ott negyed 7-ig egy laza komposzt hordással kezdtem ...lépcsőn fel vagy 20X teli 2 diszperzites vödörrel ,seggem már rég fájt ennyire :)
utána áttértem a csukló izmomra , a falfestés ecsetezős részét nyertem meg ,sarkok ,zugok ahova a rollnis cucc nem fért oda,aztán áttértem a vékony lazúrozásra és onnan végezetül a vastaglazúrozásra :P
a vékony az egy fakkos öltözős polcrendszer volt, a vastag meg a bejárati nagy kapu .
Bé először a fa lépcső eső elvezető peremét csinálta ,aztán ,glettelt, focizott a gyerekekkel,és a végén ő is ott volt a kapufestésnél lehet mást is csinált , de én csak ezekről tudok :P
az iskola háziasszonya csinált nekünk ebédet ami zöldbableves volt valami második ami nem jutott nekünk , waldorf salátát ettünk , és desszertnek édes sült köles volt szilvalekvárral nagyon fincsi volt , életembe nem ettem ilyet ,de lehet ,hogy beteszem a repertoáromba :)
( ha megtalálom a receptjét : P )
mindeközben a gyerekek szentendrén a skanzenban fárasztották a nagyszülőket :)
fáradt vagyok és még fürdenem kell ... megyek :)
sziasztok

Nincsenek megjegyzések: