szerda, január 20, 2010


Kaptam egy ilyet !!!!
Jól meg is lepődtem ,de nagggyyon jólesett !!
ANI hálás vagyok érte !!!!

az is Ani :)
még Ani :)


A szabályokat betartva íme a 7 dolog :)

első : nehezen kelek reggel ,mert éjjel sokáig tévézem vagy gépezem ...

második : itthon szeretek hiányos öltözetben flangálni ,de az MBT szandim rajtam van...

harmadik : tisztában vagyok vele , hogy nem ilyeneket kéne írnom , de nem vagyok normális ...ezért így marad :P

negyedik : Facebook függő vagyok azon belül a játékok...

ötödik : néha csúnyán beszélek ...

hatodik : sokat gondolkodom ,hogy mi legyen a 7.

hetedik : nagyravágyó vagyok ...


A díj szabályai:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a bolgba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 "blogbarátnak"
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.





wááá 7 blogbarát ... nézzük csak

Sound of Silence
SiteTalk
Tara
Macikonyha
Smarties
Szigami
Évinene

a megjegyzés írások maradnak holnapra :)

2 megjegyzés:

Rose Woods írta...

Örülök, hogy visszatértél Madoemszi. Már hiányoltam az írásaidat. A nyári kalandokon még most is röhögök :-D

madoemszi írta...

azóta alkottunk karácsnykor is :D