péntek, január 22, 2010

2009-es véghajrá


Mi szentestét itthon töltöttük ezért 23.-án éjjel díszítettük a fát, jól kicseszve magunkkal ,mert így hangos kiabálásra kelhettünk 24.-én ( nem akkor amikor szerettünk volna )
sikerült annyi kaját csinálnom ,hogy a rántott hekk törzseket szilveszterkor dobtam ki...
szal 24.-én miután folyton a fánál voltak a skacok igen nehéz volt becsempészni az ajándékokat ,de azért 6-7 körül végre ideért már a Jézuska ,itt meg azért csesztünk ki magunkkal ,mert senkit nem érdekelt a frissen sütött ez meg az ,szóval mire vacsizni akartak minden frankón kihűlt ....
Tőlünk a fiúk a fa vonatukhoz kaptak pályaudvart ,alagutat,tanyát meg pfff nem is emlékszem még milyen kiegészítőket, Lilla meg hátizsákot meg egy nagy ciklámen disznót és egy fülmelegítőt amit akkor terveztünk , hogy hordani fog mikor éjjel mennek a gépek és sír , hogy Hang van ...de nem működött ,mert a sapkához szokott már. Jah és minden Lilla ajándék szigorúan rózsaszín
25.-én anyóséknál voltunk, de előtte aDisney on Ice -on , mire hazaértünk késő délután 6-ra már éhesek voltunk ( még úgy is , hogy volt egy kicsi ebéd és a csarnokban jó magyar szokáshoz híven vittem rántott husos szenyákat meg teát termoszban... nah itt is jól kicsesztem mindenkivel ,mert olyan forró maradt a tea , hogy senki nem is tudott inni belőle hiába vittem...
este szomszédba voltunk ott a távirányítos robottól a kézi videójátékon (vagy hogy hívják azt a szart) át az éneklő póniig beszélőtüsszentőnevető babáig meg még ki tudja még mi ... itt sok ajándékot kaptak mert anyóséktól ,sógórnőméktől meg egy erdélyi rokontól is jött a Jesszus.
este sms, hogy ...majd a végén megírom...
26.-án anyuéknál ott társast kaptak a fiúk Lilla meg Gilingalang jelmezt , csak épp rózsaszín kiadásban
meg mind3 egy mini elemlámpát amivel vakítottak mindenkit ( nagy ötlet volt)
útban anyuék felé sms , hogy barátnőm megszült :)
27.-én meg nálunk volt Áki szülinap party olyan ránk ne készülj című ( persze nagyon is készülj )
csináltam rengeteg szendvicset meg ilyeneket
http://www.nosalty.hu/tarkonyo.....ecept_1749
http://www.nosalty.hu/bailey%27s_recept_2561
http://www.nosalty.hu/dios_kekszgolyok_recept_1408
15-en voltunk ,de csak azért mert húgom a pasijával máshol voltak ,dédi meg nem jött át, és mert nem hívtam többet :)
28 rom eltakarítás , 29-re nem emlékszem , 30.-án temetés :( (állt.isk.osztálytársnőm rák... szenteste ment el ...döbbenet , ez az sms jött karácsonykor :( )
aztán meg barátnőméknél Érden nyugdíjas szilveszter (zaba,társas,duma,zaba,duma,alvás ,zaba film nézéssel egybekötve, kicsi ,duma aztán irány a skacokért anyuékhoz.
Én nem értem miért kell így bezsúfolni mindent év végére el is fáradtam rendesen :)
Tanczy nem csak Te érzed úgy hogy körülötted mindenki terhes ...
akinél érd-en voltunk ő is terhes és 1 nappal jött ki a buli előtt ,szal necces volt , hogy megyünk-e egyáltalán szilveszterezni ( aztán meg azért volt necces a buli ,mert a hálószoba ajtónk bezáródott , de nem a zárnyelv ragadt be hanem a kilincs nyelve Bé 2 órán keresztül próbálkozott aztán feladta - ennek csak annyi szépséghibája volt , hogy az ágyra voltak kiterítve a ruhák amiket fel akart venni :D :D ... nekem annyi előnyöm volt , hogy a szennyesből halásztam ki elmenős ruhát ,be a gépbe fél órás lötyire ,aztán meg a szárítóba , szóval nekem volt ruhám , egyedül a melltartóm nem az volt amit fel akartam volna venni ...
így tehát Bé kénytelen volt a tárolóból előhalászott ballagási nadrágjába jönni ... annyi mákja volt , hogy zacsiba volt, mert kb 1 éve volt tisztítóba ,most tépte le a címkét :)
bár azért a barna kord bársony szoknyám jól állt neki , csak harisnyát nem tudtam volna neki adni, mert az is a hálóban volt :p :D
nahát ezt eddig is tudtátok , hogy a hülyeségért nem kell nagyon messzire mennünk :p
jah és 2 napja jött megint egy sms , hogy volt kolléganőm is megszült :)
és vicces hogy Krisztián a derékfájásomra megjegyezte , hogy biztos azért fáj mert megint gyereket fogsz szülni :D
ááááá nem vagyok kövér , tényleg :p
bocs de ezt vissza nem olvasom és nem javítok hibákat se ...:p :)

Nincsenek megjegyzések: