szombat, július 18, 2009

Korfu vagy nem Korfu

Eddig nem volt szinte személyes bejegyzésem vagy talán tavaly 1-2 , de most kedvet éreztem, hogy ezt ide írjam meg ... bár lehet bemásolom a másik blogomba is http://madoemszi.blog.csaladinet.hu/ ez itt a reklám helye 'free

Az úúúúgy kezdődött , hogy barátnőm régen élt kint egy Jorgossal aztán már mégsem és most meghívta megint ,hogy nyaraljon ott , de Éva nem akart egyedül menni ezért megemlítette valakinek ,aki épp válófélben volt ,hogy akkor menjenek együtt... közben a a férj újra bekönyörögte magát így a csaj azt mondta hogy mégse tud menni... közbe akadt egy önként jelentkező nőci aki ment volna viszont Éva meg nem akart vele menni ,mert nem akart 10 napig egy depissel összezárva lenni ... nah itt jöttem én a képbe (kicsit hosszú volt a felvezetés ) 'free
kiderült ,hogy velem nagyon szeretett volna menni csak a 3 gyerek miatt meg sem merte említeni ... hát én rögtön rárepültem az ajánlatra... kis idő múlva a válófeles visszafogadós csaj jelentkezett , hogy ő akkor mégis menne...'scuba
Éva leépítette a csajt hogy már nem aktuális ... közben miss depresszió már szervezkedett ,hogy
ad kölcsön Évának meg megbeszéli egy providentessel ,hogy legyen kölcsöne is nagyon szeretne menni szegényke ...
aztán kitalálta Bé , hogy ő is akar jönni (ő az én emberem 'free )
Jorgos először ,azt mondta nem probléma , de aztán kiderült ,hogy ez igen is nagy probléma szal most majd 3 napig úgy volt hogy nem megyünk,de....
ha csak ketten megyünk ( ahogy terveztük is ) akkor úgy okés ... most megint úgy néz ki , hogy mehetünk, de hiszem ha majd ott állunk az ajtajában és tárt karokkal vár 'smilies'
közben amíg úgy volt , hogy nem megyünk Évának jelentkezett a nagynénje ,aki kb 5 éve nem is nézett feléjük ,hogy menjenek együtt nyaralni mindegy hova ,még fizeti is neki és ráér visszaadni a lóvét csak nem akar a barátnőivel menni ,mert mindig csak kihasználják ...

szal kalandos és még el sem indultunk
nálunk meg annyi a a helyzet ,hogy most 25.-én megyünk sátorozni onnan el kell jönnünk 28.-án hogy 31.-én tudjunk indulni korfura... onnan hazaérünk 9.-én viszont nekünk 8.-án kezdődik az üdülőjogos nyaralásunk füreden 'evil
szal most úgy állunk ,hogy megpróbálok a tábor és az utazásom közötti 2 napban összekészíteni magamnak egy bőröndöt ,mosni, gyantáztatni , körmöshöz menni, és vásárolni 1-2 dolgot , és persze előkészíteni a gyerekeknek cuccokat a balcsira ahova én egyénileg fogok levándorolni vonattal vagy megkérem aput vagy öcsémet , hogy vigyenek le .
nah most lehet sajnálni 'scuba

bocs a hibákért ''

kár hogy nem engedi a smileykat :(

Nincsenek megjegyzések: